Delliana's Blog

Just another WordPress.com weblog

noroi

with 6 comments

De fapt habar nu am de ce trebuie sa se intample aceste lucruri. Chiar merita? Usor de spus sa nu ma bag cand sunt bagata automat  pana la gat prin apartenenta la un grup. Ciudat cum am ajuns sa reget o amicitie care nu duce, de fapt, la nimic bun. Sa spun ca aveam o presimtire? Daca nu ar exista astfel de personaje ca „amicele” mele s-ar prabusi universul. Singurul lucru la care trebuie sa ma mai astept de la ele este o lupta cu arme adevarate. Parca le si vad smulgand cu dintii inelele de la grenade si tragand cu arma automata una in cealalta.  Lupta cu victime colaterale, poate si eu sau celelalte care am  format o prietenie anterioara frumoasa dar care o sa ne stea cat de curand in gat. Credeam ca nu exista asemenea ambitii nenaturale pentru un post mai sus dar… am trait degeaba pana acum. Mi-e scarba, lehamite si m-am saturat de aceleasi „refrene” demne de otv. Duce-s-ar…. Cica femei, reprezentante ale sexului frumos… Scriu prostii dar ma afecteaza mai mult decat credeam…

Written by delliana

23/04/2010 la 23:41

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La mulţi ani! Cu toate cele bune sufletului tău.
    Cu drag, Ottilia Ardeleanu
    ps. chiar nu merită să calci în noroi!

    poezieromaneasca

    01/05/2010 at 21:29

  2. […] Andi, Maricicu, Dan Negru, Geanina, Presa in blugi, Raimi, Gabitzu. Codrin Scutaru, Lisandru, Delliana, Geotax, Savitsky, ITEMM, Teo Negura, Victor Ionescu, Alexandru Marin, Ana Saliste, Lilick, Bogdan […]

  3. Parca le si vad smulgand cu dintii inelele de la grenade si tragand cu arma automata una in cealalta. trist și totuși așa de adevărat!

    povesteaoanei

    02/05/2010 at 15:55

  4. mi-a plăcut poza, se potrivește de minune.

    ioanaconstantin

    02/05/2010 at 16:16

  5. Primăveri frumoase şi vouă, mulţumesc de trecere şi cuvinte.

    delliana

    04/05/2010 at 09:08

  6. Salut, detin site-ul statusuri.ws (3000 unici pe zi), si sunt interesat de un link exchange cu blogul acesta,daca esti deacord trece-ma cu titlul statusuri si trimite-mi codul pe emailul linkuri[@]statusuri.ws,multumesc.

    statusuri

    17/06/2010 at 11:10


Lasă un comentariu